berglejonets

Alla inlägg under juli 2013

Av Pia Zetterström - 12 juli 2013 18:45

Sommaren är underbar!!

Tidiga mornar och långa kvällar för hundträning blir det :)


Bikka har kört ett par pass om dagen en längre tid nu. Igår var vi på träning för Mariah och hade riktigt kul.

Det var enormt bra med hennes synpunkter, feedback och träning!!

I kvällens träning så kampade Bikka med framtassarna i min mage, hon tyckte den nya träningen var sjuk kul :)

Det är bara att inse att jag behöver ta mig i kragen och ut och springa och få mer kondis :)


Miira har fått börja sin träning och det är så kul!!

Hon älskar verkligen också att kampa :) och springa tafatt.....det är grejor det :)

Idag har hon fått träna på att springa runt något :)


Igår efter träningen så åkte jag, Bikka och Miira hem till Fritz som har Zeddi (Miiras kullbror) tillsammans med Mariah. Tjejerna lekte loss ordentligt tillsammans med familjens fem hanhundar :)

Stor tomt med sju hundar innebar ordentliga race och bad tillsammans i sjön.

Behöver jag nämna att Zeddi och Miira höll ihop och spang så fort man kunde större delen av tiden :)

UNDARBARA!!


Trött i huvudet och många tankar som snurrade så jag glömde att ta kort på dem :(


Ha det bra i soomarvärmen!!


Ovido - Quiz & Flashcards