berglejonets

Alla inlägg under mars 2013

Av Pia Zetterström - 27 mars 2013 15:32

Nu verkar det som våren äntligen är på ingång och med det önskar vi er en Glad påsk!!


 

Av Pia Zetterström - 26 mars 2013 23:40

Härlig träning på klubben ikväll med de tre tjejerna.

Bikka var verkligen superladdad.
Hon var så mycket på tå att hon tom galopperade lite i fotgåendet...härlig inställning hon har.
Rutan körde vi några gånger på 20 meter och till hennes stora glädje hittade hon den nya leksaken i rutan...en GALANDE kalkon :-)
Lyckan var gjord för henne :-)

Tjarre och Sisu fick koncentrationsövningar :-)

Nu ligger alla och sver gott här brevid :-)


Det här var den första tisdagsträningen denna säsongen och det var riktigt kul att det var så många pch tränade ikväll.

Av Pia Zetterström - 21 mars 2013 21:31

Nu är det alldeles för länge sen som jag uppdaterade bloggen.

Det har varit ganska lugnt här i vinterkylan, dock har hundarna tyckt det varit kul med all snö som kommit.
För er som inte vet så har Tjarre fina A höfter och armbådar Ua. Det är vi såklart väldigt glada för :-)

Här tränas det på och lite med energi får vi nu när det går mot vår :-)

Med Bikka kör vi på med momenten. Vittringen går framåt, långsamt men ändå åt rätt håll. Fjärren funkar ganska bra nu :-) stegförflyttningar i sidled och bakåt , här måste jag träna mer framför spegel för här märker jag att jag vrider p mig och sen inkallning till fot när jag går från Bikka när hon liggeten, ner :-)

Med Tjarre och Sisu tränar vi på med ettans momen, kul :-)

Ovido - Quiz & Flashcards